Välkommen!

Här kommer lite smått och gott ur mitt liv....säkerligen många tokigheter då det är min specialitet ;)

onsdag 22 juni 2011

Nu är det dax för finvädret att komma!

Sista dagen på simskolan avklarad, superduktiga simlärare och busiga barn. Så roligt att se hur duktiga barnen blivit på endast 10dagar.
Nu är det upp till mammabadkruka att underhålla och vidareutveckla simkunskaperna :S Går nog bra om jag slipper vara i vattnet så mycket. Fryser bara av tanken på att bada ute i nån iskall sjö..brrr
Fast nån måste ju vara serveringsansvarig också ;) jag är MYCKET bättre på  fika än att bada :)
Har tänkt försöka simträna lille Ville i sommar också så han blir starkare i det där attans bakbenet han bröt när han va liten. Mycket klater med den där lilla killen, känner en ständig oro över att hans hjärtfel ska förvärras snabbt. Än så länge märker jag inte av att han har blåsljud men vet att den dagen kommer förr eller senare, hoppas på senare. Han har blivit ännu mer matglad än tidigare efter kastreringen och lite slöare. Förhoppningsvis så hjälper det hjärtat att han inte varvar upp sig så vansinnigt som han tidigare gjort när det varit löptikar i närheten. Starka drifter var ingen överdrift...nu snackar vi "rusa med livet som insats efter brudar drifter" Är nog inte lätt att vara karl ;)
Nä, fram me solen nu så jag inte fryser mig alldeles blå på nån strand i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar