Välkommen!

Här kommer lite smått och gott ur mitt liv....säkerligen många tokigheter då det är min specialitet ;)

torsdag 23 augusti 2012

Hoppsan...

Oj då, hela sommaren har gått och jag har förträngt min lilla blogg.

Även om både jag och älsklingen jobbat hela sommaren har den varit bra.
Klättring i Skuleberget, strutsfarmen, Rövarbyn och lite andra småturer.
Stora tjejen har fått vara med mormor o morfar hos morbror med familj i två veckor. Bästa på hela sommaren om man frågar henne :-) Sova i husvagn, köra 4hjuling, rida, pyssla, busa och bara vara, tro väl jag det att hon haft det bra.
Lillbus har härjat runt på dagis både i Bjästa o K-holmen och det har bara gått finemang.
Själv har jag sommarjobbat på gamla jobbet.

Förra helgen gick den årliga kräftskivan av stapeln hemma hos oss..vissa saker blir bara bättre med åren :-)
Vi är en liten tapper skala som partajjar varje höst och har jättekul. Gott att äta och dricka och många skratt!! Den här gången blev det en 12timmars fest, bästa ever!!
Fick lite smärre panik när jag vaknade på morgonen och hade 38,6 i feber. Hmm...vad göra?!? Pronaxen och sova i ett par timmar på förmiddagen funkade :-) till min stora lättnad.

Snart inleds en ny och spännande tid i mitt liv...Jag ska börja plugga!!
Går allt som planerat är man utbildad processoperatör om ett par år.

Nu är det dax att hämta stora tjejen (som börjat 2:an!!!) på skolan.

Lev å njut allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar