Välkommen!

Här kommer lite smått och gott ur mitt liv....säkerligen många tokigheter då det är min specialitet ;)

tisdag 30 augusti 2011

Väntan är över

Nu sitter den som en smäck på benet. Tre timmar tog den att göra och inte var det särskilt skönt heller men tror verkligen jag kommer tycka den var värd alltihop. Supernöjd än så länge :) Gissar också att jag inom en snar framtid hamnar där igen. Tatueringar ger mersmak och så vill man ha ännu fler :)
Vi får se hur det blir...

Glömde berätta den tråkiga nyheten jag fick förra veckan, jag har blivit varslad! Minst sagt en chock men inte mindre sant för det tyvärr. Ska jobba nov, dec och jan och sedan är det slut ...känns helknasigt.
Tro vad man ska hitta på då?!? Kanske det är dax att göra något helt nytt.

Magen kurrar så jag tror jag måste fixa lite kvällsfika, extra gott blir det för jag bakade matbröd igår. Riktigt smarriga blev de.

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar